- JorvikBianca -

Alla inlägg under januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 28 januari 2014 17:02

Hej!

Är med Felicia igen

 

My bestiie

 

Av Bianca Sweetstreet - 28 januari 2014 08:22

Om ni undrar så ska jag till läkaren så det var inte lönt att jag gick till skolan :)
På lördag är det dags! :D hämtning av Brownie! <3 Men jag har tänkt på en sak... Tänk om häst-säljaren redan har döpt honom :o Jag tycker iallafall att han ska vara med och tycka till :)
(Andledningen till detta är att jag tror inte ens häst kan heta "Brownie" :()
Men jag får helt enkelt se, om han redan har döpt honom kanske jag ska kalla honom så :)
Förresten! Jag skulle vilja säga grattis till Felicia som köpte en andalusier i söndags!! <3 :)
/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 26 januari 2014 16:58

Hej! Har tillbringat min eftermiddag hos Jarlssons :D Eftersom ni inte fått så många bilder på ett tag så kommer det vääääldigt många bilder från Jarlssons gård-eftermiddagen nu :) Dorith hade tydligen inte tid att prata, så jag fick rida runt och kolla själv. Hon verkade stressad över något, men jag vet inte varför :o Hon har väl mycket att jobba med, antar jag ;D


Här kommer bilderna dåe ;)

 

Jepp, här är bara en start bild för att visa att jag är på Jarlssons gård xD

 

Sedan var jag inne hos hästarna, eller jag frågade Dorith innan, fast jag tog ingen bild på henne eftersom hon varken ville, eller hade tid med mig x)

   

Det syntes att Princess ville vara med och springa kolla xD

 

Sedan tog jag bild med de hästar som inte sprang runt, asså den ena hästen rör på huvudet, det ser lite fejlat ut xD

 

Hahahaha, älskar denna bilden xD Båda kollar in i kameran xD

 

Sedan hälsade jag på fåren :)

 

Sedan var det ett får som började springa, och då ville Princess vara med :D

 

Sedan hälsade jag få de vääääldigt trötta korna ;D

 

Sedan tog jag bild på mig och Princess bara :D

 

Sedan sprang vi runt lite på solrosfälten, eller vad man ska kalla det xD


Men jaa, hoppas ni blev nöjda med inlägget! <3

 

Av Bianca Sweetstreet - 26 januari 2014 16:38

Hej! Tänkte blogga om lite olika saker xD Men yes, vi börjar! När jag svarar på en komentar från mobilen så står det ofta när jag går in på bloggen att jag bara skrivit det första ordet, och jag förstår inte varför? Min fråga till er är om det ser ut så på er också? För då vet jag ju om jag ska svara från båda, eller om jag ska sluta svara från mobilen :)
Nu till nästa sak! Jag är verkligen tacksam för att ni kommenterar så mycket! :) Blir alltid glad när man går in på mobilen eller datorn och så stor det att man har en ny kommentar! :) Tycket det är jätte roligt! :) <3
Men iallafall, om ni har några frågor till mig så får ni jättegärna ställa de till mig! <3 ni kan fråga i kommentarerna, eller i fråge-rutan, och om ni har en blogg så svarar jag där, eller så svarar jag i fråge-rutan eller i kommentarerna :)
/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 26 januari 2014 13:35

Tänkte precis ta en ridtur med Princess, när Aaliyah berättade att hon skapat en grupp med några andra för att springa ponnyloppet! Såklart man vill vara med ;)

 

Här är jag föree...

 

Och jag och Aaliyah nu :) Vi fick precis reda på att någon tydligen inte ville vara med? Idk why? :o

 

Av Bianca Sweetstreet - 26 januari 2014 12:45

Asså förlåt för jag slänger in små inlägg hela tiden x) tycker ni det är störigt? x) men iallafall! Här kommer en bild med världens sämsta kvalité pga att jag bloggar från mobilen xD
(Gammal bild :D)

[Bild]

Av Bianca Sweetstreet - 26 januari 2014 11:27

KOLLA OMG LEVEL 15!!!!!!! :D

 

 


Äntligen level 15!

 

Av Bianca Sweetstreet - 26 januari 2014 10:48

Hej! Har precis varit i ridhuset (eller jag är fortfarande det men ja xD) och tränat Sunheart i hopp! Hoppning är inte min starkaste sida, då är jag nog bättre i dressyr, but i dont know xD

Men så dum som jag är, glömde jag ta bilder D: Men jaja, jag lovar att det blir mer bilder under dagen ;)

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards