- JorvikBianca -

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 19 januari 2014 14:54

Är och fikar med mig själv xD

   

 

Av Bianca Sweetstreet - 19 januari 2014 13:54

Hej! Har precis hjälpt May att mjölka Rosie. Sån sgb känsla jag fick asså! :D Läs denna bloggen lifeofjorvik.bloggplatsen.se/ den är bäääääst!

Har redan kommit på en outfit till dressyren. Den ska vara svart och vit, och jag vet att det finns ett par suuperbra stövlar i Silvergladebyn. Jag kommer köpa den vita sadeln på Vingården och sedan antagligen den svarta filten :) Såe yes ;) 

 

Av Bianca Sweetstreet - 19 januari 2014 12:19

Nu är det inte långt kvar! Nu är det kanske 1 cm kvar SEDAN KÖR VI LEVEL 14!! :D I MORGON GÄLLER DET! NU KÖR VI DETTA SUNHEART! :D Tänk... När jag uppnåt level 15, då är det dags att börja levla Princess! Inte klokt! Har aldrig tänkt på att levla hästarna förrens jag insåg hur nära Sunheart var level 13. Detta kan låta lite taskigt mot Princess, men jag funderar på att börja levla min nya häst, (om jag nu får bli sr) före Princess. Det kommer ju bli min tävlings häst, så ja :/ Om man vill delta i Championat och tävlingar, då ska man ju börja levla den hästen så man ska tävla med, så ja :) Jag pratade med häst-säljaren och han har sagt att han har en fin liten valack som har väldigt bra tålamod, men är lite skygg. Men det kan vi arbeta upp tillsamans Jag stod och gapade seriöst!  Jag måste få bli starrider! :( Jag bryr mig inte om jag får vänta i två veckor, bara jag får bli det, och kan köpa Brownie! tvungen att köpa honom. Han hade köpt honom från ett häst-slakteri (stav) och han tänkte precis som jag ''Hur kan man vilja slakta en så vacker häst?'' han hade dessutom fått honom för ett bra pris, 300 sc, så han köpte honom. Eftersom mannen jobbar hela dagarna så har han inte råd att rida in några hästar. Han vill då hitta någon som ridit innan och gärna haft egen häst, eftersom han vill vara säker på att hästarna får ett bra liv när de kommer till sin nya ägare. Därför blev jag väldigt glad, eftersom att han ser mig som en ryttare han litar på. Om jag nu köper Brownie, så har jag lovat att komma och hälsa på honom :) Han har blivit en mycket god vän till mig, eftersom han förstår precis hur det känns, och förstår mig :) 

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards