- JorvikBianca -

Alla inlägg under december 2013

Av Bianca Sweetstreet - 31 december 2013 10:12

Hej! Som ni märkt har jag inte uppdaterat så mycket. Jag har helt enkelt inte haft lust att blogga. Jag vet inte hur uppdateringen ser ut i framtiden, men något inlägg blir det i allafall, tror jag. Ha en bra nyårsafton, så ses vi 2014 xD

 

 

/Bibbi

Av Bianca Sweetstreet - 24 december 2013 11:27

Hej! Idag är det julafton! Gryyyyyyymt!! :D Jag tror inte det blir så mycket bloggning idag... Jag vet inte om jag bloggar från mobilen i kväll/eftermiddag kanske ;)

 

/Bibbi

Av Bianca Sweetstreet - 23 december 2013 11:33

Hej! Just nu är jag med Louisa! Klubbägaren i klubben som jag är med i. det verkar vara en bra klubb! :D

Bild med våra söta ponnyer! :D

 

Pssst! Jag tror hennes häst var lite sur dock xD Nää skojja xDD

 

/Bibbi

Av Bianca Sweetstreet - 23 december 2013 11:10

Hej! nu kommer jag blogga om Bianca - eller Bibbi, som jag vill bli kallad ^^ header kommer snart! ;)

 

/Bibbi

Av Bianca Sweetstreet - 23 december 2013 09:46

Hej... Jag funderar på en sak... När mitt starrider tar slut på Eleanor kanske jag ska börja spela på Bianca igen ... Jag vet att namnet ''Bianca Sweetstreet'' kanske låter lite konstigt och så.. Men det är ändå en ''tjej'' som jag saknar... Har så himla många minnen med henne... Tillexempel var det på Bianca som jag kom över till Skördebyggnaden... Och som jag hittade Elsa... Jo, jag måste börja på henne igen!! xD

/BIANCA xD

Av Bianca Sweetstreet - 22 december 2013 12:23

Hej! Idag är det fjärde advent! Två dagar kvar till julafton!!!! Grymt asså!! :D Jag tror jag döör! xD Läängtar såå! :D Nu på förmiddagen har jag varit i väg så jag har inte kunnat blogga, sedan loggade jag in lite snabbt och gjorde lite uppdrag i Skördebyggnaden, och ska förmodligen fortsätta med det :D

/Eleanor♥Darksmith

Av Bianca Sweetstreet - 21 december 2013 17:21

OMG SKÖRDEBYGGNADEN!!!!!! 8DD

     

 

ÄR SÅ GLAD!!! HAR JU FÅTT UPPLEVA DET EN GÅNG MEN JAG KLARADE DET PÅ EEEN DAAG!!!!!!! 8DDD OMG!!!

 

/ELEANOR♥DARKSMITH

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards