- JorvikBianca -

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Bianca Sweetstreet - 14 december 2013 15:29

Hej igen! Jag märkte en sak! Jag skulle rida hem efter en ridtur, då jag kom fel! Ni vet, allt är inte helt solklart för mig ännu... Så jag kom ner till ett vatten. Jag kom ju jätte fort så det var svårt att stanna. Så jag kom ner i vattnet. Det var då, jag förstod inte, Boy blev rädd för vattnet! Jag vet inte om det är normalt att hästar blir rädda för vatten, för enligt de hästböcker jag läst måste det ha hänt hästen något tidigare eller något sånt där :o Jag gik senare ner för att testa igen, denna gången i fort pinta, men samma sak hände en gång till :o Jag blev grymt förvånad, antingen måste det ha hänt något med hans tidigare ägare eller så är han känslig för kallt :o

 

Här bjuder jag på en bra bild på mig och Boy :)

 

/Eleanor♥Darksmith

Av Bianca Sweetstreet - 14 december 2013 14:55

Hej! I förmiddags blev det ju inte så långt, eftersom jag inte varit inne på starstable då, men nu har jag det! :D Jag kunde rida in till silverglade (Enda jag kunde komma på o.o) Och sånt där idag ^^ Jag köpte även ett nytt hår... Jag vet inte vad jag ska tycka... Det är rött, och ganska kort, men den passar ganska bra till lucia kronan ^^ Sedan så galopperade jag och Aaliyah till ridhuset, där vi träffade en ny vän, Eva, så vi körde lite följa John ^^ Kul, faktiskt :D Efter det tänkte vi ha det lite mysigt med Picknik, men då var jag tungen att logga ut och äta irl :( Synd, men sånt är livet ibland :D

 

/Eleanor♥Darksimth

Av Bianca Sweetstreet - 14 december 2013 10:09

Hej! Och god förmiddag! :D (Kände mig lite som en tant nästan o.o) Idag hoppas jag att jag kommer kunna rida in i alla de ställena man kan rida in i när man blir starrider, för att igår kunde jag inte :o Jag blev sr men jag kunde inte rida in där :o Jag ba ''Neej D:'' Och om ni undrar heter min häst Dreamboy, men jag kallar honom Boy ^^ Jaja, det kanske kommer mer inlägg under dagen, för nu ska jag logga in på ss! :D

 

/Eleanor♥Darksimth

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards