- JorvikBianca -

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Bianca Sweetstreet - 15 december 2013 15:23

Hej! Andledingen till att det inte kommit några inlägg idag är för att jag har varit hos min mormor och bakat pepparkakor hela dagen! :D Det var grymt kul, och det blev suupermånga pepparkakor! :D

 

 

Här bjuder jag på lite bilder som jag tog idag! :D

 

Här är jag och Boy nere vid vattnet i Moorland ;) Jag var dock inte nere vid vattnet efter som han är lite rädd ;)

 

Här försökte jag ta en bild när jag lärde mig hoppa, men som ni ser gick det inte så bra, eftersom jag var över hela hindert när jag tog bilden xD (Eller Justin tog bilden xD)

 

/Eleanor♥Darksmith

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards