- JorvikBianca -

Alla inlägg under november 2013

Av Bianca Sweetstreet - 30 november 2013 11:57

Hej! Idag skapade jag min klubb och den fick namnet ''Funny Dreamers'' istället för att kalla den Funny Dreamers kommer jag kalla den FD :) Jag ville ha ett lite specillet namn - och jag har även ett nytt utseende :) Nästa vecka kommer jag även ändra mitt smink :) Här är en liten bild :)

 

Ser ni!? Orenget hår :D Unikt (eller nej xD)

 

 

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 29 november 2013 14:43

Hejsan, hejsan! :D

Idag bestämde jag mig för att skapa klubben i morgon istället ;) Jag tänkte skaffa lite medlemar och sånt och på söndag tänkte jag ha lite firande för att det är den första december och första advent och ja! Kommer väl bli kul? VILL VI VA MED I MIN KLUBB? :D Jag tänker även ändra utseende :D hur det blir, det får ni se! :D

Av Bianca Sweetstreet - 28 november 2013 15:19

Jag bestämmde mig för att skapa klubben på söndag! Jag tycker det känns lite högtidligt att göra det just, den första december :D

 

Men! Detta är ju första året de har julgran i Skördebyggnaden (Eller Jarlheim)

Bild:  

Så fort snön kommer ska jag fixa en julheader ;)

 

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 27 november 2013 16:28

Hej! Idag är det onsdag! Och juluppdateringen har kommit till starstable! Kommer ni ihåg att jag hade en klubb innan? Jag funderar på att skapa en igen... Jag vet att jag precis ändrat utseende men jag funderar på att göra om mig helt igen... Jag sparar just nu till en häst, men ksk köper lite grejer imellan... :D Jag vet jag är hopplös! XD

 

Här e en bild från julgrejerna (Inte så bra bild, vet)

 

 

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 26 november 2013 17:12

Hej! Idag har jag inte hunnit logga in pga att min kompis har varit här ända sedan vi kom hem ;)

Men nu ska jag logga in och ta Sun på en liten ridtur i Skördebyggnaden ;)

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 24 november 2013 10:34

Här är en fin bild på mig och Sun♥:

 

Jag vet inte varför, men Sun gick helt plötsligt ner till vattnet :D Denna bilden är tagen i Valedale.

 

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 23 november 2013 10:46

Nu har jag ändrat ''look'' helt :D

 

Jag Förr:

 

Jag Nu:

 

Om jag får säga det själv tycker jag om min nya mycket mer! Jag gillar sminket, även om det ksk är nybörjar sminket, men Whatever?

 

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 22 november 2013 15:15

Igår när jag visade vilken frisyr jag skulle byta till visade jag fel bild!

Ni ser skillnaden va?

FEEEEL! ^

          

 

 

/Bianca

RÄTT! ^

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards