- JorvikBianca -

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Bianca Sweetstreet - 14 november 2013 16:18

JAG ÄR SERIÖST KÄR I DENNA FRISYREN   

 

Jag vet att jag var hos frisören nyss men... Jag börjar också få lite ont i hårbottnen av att ha håret uppsatt HELA tiden... Men sen finns det ett annat problem... Rött passar inte till så mycket... Så jag måste fundera, jag har några köp inplanerade ju, eller ett xD (En sadel till Princess)

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 14 november 2013 15:53

Vinter närmar ju sig med stora steg och det börjar bli dags för att köpa en vinter jacka! Här kommer lite bilder på vad jag tänkte köpa ;)

 

Det här är den första jackan. Jag tyckte den vita färgen passade bra till snön xD (Dock måste jag komma till level 13 innan jag kan köpa BÅDA TVÅ! -.-

 

Detta är den andra. Blå och mörk på något sätt och jag gillar knapparna på baksidan och på armarna :)


/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 14 november 2013 15:10

Hej! Torsdag today yaaa ;D Fredag imon o en (Och en halv xDD) dag kvar till PONNY KÖP! :D Ska bli grymt kul! Men lite besvärligt förstås, eftersom hon TYDLIGEN ska vara väldigt besvärlig... Men jag ska TRÄNA TRÄNA TRÄÄNA xD Och har ni märkt att jag inte lagt upp så mycket bilder? Men det är för jag inte hunnit helt enkelt! ;) Blir ett kört inlägg :)

/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards