- JorvikBianca -

Alla inlägg under oktober 2013

Av Bianca Sweetstreet - 31 oktober 2013 16:32

Här är lite bilder på Sun och mig ;)

 

Bild på mig, fast jag vet inte varför jag kollar ner i marken... o.o

 

Sun och jag när vi står på en liten gräsplätt på ett fält, typ o.o

 

Denna bilden tycker jag var roligast 8D xD

 

Ser ut som Sun sparkar bakut :D

 

Jag flyyyyyyyger! 8D

 

Fin xD


/Bianca


Av Bianca Sweetstreet - 31 oktober 2013 11:37

Ja nu e frågan... Ska jag ha en brun fläta eller en blond fläta? (Asså Elsa Bluepie har en fläta, men jag blev så förälskad i den så jag mst ha en :/ )


Brun...:

   

 

 

 




Blond...:

 

 

 

 


Brun: 25 sc, Silvergladebyn

Blond: 30 sc, Silvergladebyn


Jag kommer lägga upp en omröstning så ni kan rösta på vad ni tycker ;)


/Bianca


Av Bianca Sweetstreet - 30 oktober 2013 17:12

 

Yay! Sun är i lvl åtta nu! :D


Av Bianca Sweetstreet - 30 oktober 2013 16:59

Är på spökjakt :o

 

Av Bianca Sweetstreet - 30 oktober 2013 15:58

Här kommer några Haloween Outfits :)

 

Spooky! o.o

 

Spooky! -.-

 

Haha här är den sista Haloween Outfiten till Bianca, men inte för han är snäll, men tyckte ändå det var lite kul xD

 

Till Sun fanns det en spindel ;)

 

Blev en väldigt nära bild men jaja xD Ni ser ju i alla fall xD

 

Och här är sadeln :)


Asså det fanns benlindor också, men jag hade inte råd med de ;)

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 30 oktober 2013 14:43

Asså konstigt det där med Starstable o.o Asså först ba ''Servern är temporärt nere pga oplanerat underhåll, vi beklagar eventuella olägenheter'' och nu ''Servern är temporärt nere pga Onsdagsuppdarering kom tillbaka senare för nytt innehåll'' Asså blir lite irriterad... Asså de ksk inte visste det men ändå... Det kunde kollat en extra gång...

Blir därför inga bilder idag >.<

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 30 oktober 2013 14:30

Vad händer? o.O

 

Av Bianca Sweetstreet - 30 oktober 2013 11:22

Hejsan!

Nu tänkte jag visa en helt underbar tjej på starstable! Hon är en förebild för mig! Hennes blogg : www.lifeofjorvik.bloggplatsen.se/ Hon heter Elsa Bluepie på starstable, det var egentligen hon som fick mig att börja blogga. !! Hade blivit suuperglad om jag fick träffa henne... :D

Bild på henne:

 

Kolla hennes blogg nuu! www.lifeofjorvik.bloggplatsen.se/ www.lifeofjorvik.bloggplatsen.se/

/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards