- JorvikBianca -

Alla inlägg under oktober 2013

Av Bianca Sweetstreet - 19 oktober 2013 15:43

Idag lämnade jag min andra klubb på sso... Kände att jag inte hade roligt i den! Men senare fick jag en inbjudan till en annan ridklubb, jag funderade lite eftersom att jag nästan precis lämnat min andra klubb, men tillslut sa jag ja! Kate Mclee är klubbledare och verkar väldig trevlig! Hon välkommnade mig vänligt, vilket ngn annan aldrig gjort till mig innan, så därför tror jag detta kommer bli bra! :)

/Bianca


 

Av Bianca Sweetstreet - 19 oktober 2013 14:57

Bianca stirrar in o.o xD 

Fin galopp/trav bild :) 

Vacket :D 


Suddig bild på Bianca!

 

Sen blir man ju lite törstig också ... xD

;)

Av Bianca Sweetstreet - 19 oktober 2013 13:41

Ja, nu är det lite senare då... ;D Jag har köpt aldeles för mkt för mina sc!!! D: Har 27 kvar... MST FÖRSÖKA SPARA D: Ska ju spara till en ponny OCH en häst :o Här e en bild ;)

 

Skorna och byxorna köpte jag idag ;) Linnet köpte jag ngn gång i början :)

Linne: Fort Pinta

Skor: Moorland

Byxor: Moorland

Ja, jag hade tänkt rida till ridhuset ^^

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 19 oktober 2013 10:01

Japp, lördag idag, skönt! :D Fast det var också 1 vecka sen jag blev Starrider ;) Jag har inte varit inne på sso idag men så fort jag är klar ska jag logga in ;D Ja, jag vet igentligen inte varför jag skriver, för jag har ju igentligen inget att skriva om ;D

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 18 oktober 2013 17:03

Hej! Idag var jag i ridhuset och hoppade ;) Eller, jag var där en liten stund, och sen gick jag in i ''dressyr'' hallen typ ;D Och där träffade jag Scarlett Silverwood!!! o.o (www.silverwood.bloggplatsen.se/) Sen sprang jag ett championat ;) Men aja, ska på ett kalas kl 18.00 ;)

/Bianca


Av Bianca Sweetstreet - 16 oktober 2013 17:05

Äntligen är det klart!  


Av Bianca Sweetstreet - 16 oktober 2013 15:48

  Idag är det onsdag = onsdagsuppdatering! Asså idag håller det på extra länge... Om jag har uppfattat det rätt så kommer det ett upprag där man ska hjälpa ''Donald'' att laga bron! Asså HUR LÅNG TID KAN DET TA!!!? Har suttit här sedan 14.30 (asså en och en halv timme!!!!!!! o.o) Hoppas iaf det blir klart snart!!! :D

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 14 oktober 2013 16:39

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards