- JorvikBianca -

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Bianca Sweetstreet - 29 oktober 2013 17:04

Förlåt för dålig uppdatering idag... :/ Har en dålig dator just idag... :/ Så idag blir det tyvärr inga bilder, eller jo ni kan få några gamla bilder ;) Jaja, om ni inte vill titta på de igen så behöver ni inte :D

 

Känns gammal o.o

 

Kommer ni ihåg när man inte ens kunde börja bygga bron? :)

 

Kommer ni ihåg nör jag blev starrider då? :D :)

 

Jag vid slottet... c:

 

Här e jag och Sun i ridhuset :)

 

Mitt första championat :)

 

Och Jorvik Wings :o :D

 

Och när jag red in i slottet för första gången :)

 

Och jag avslutar med en färgglad outfit :D


/Bianca 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards