- JorvikBianca -

Alla inlägg under februari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 24 februari 2014 13:26

Hej. Jag har bestämt mig för att pausa lite med sso... Jag ägnar suuper mycket tid framför datorn, och det är INTE bra för mig. Men jag tror jag kommer tillbaka :)
Hejdå sålänge! <33

Av Bianca Sweetstreet - 23 februari 2014 13:53

Stein ville ha hjälp med att mata hästarna vid stallet idag, så jag hjälpte honom! :) Imorgon tar mitt sr slut...

Men här kommer lite bilder :)

   

 

 

 

Av Bianca Sweetstreet - 23 februari 2014 10:54

Jag tror inte jag berättat detta, men någon gång i förra veckan gick jag med i en klubb som heter 'Field Stars' och blev ridlärare! Gud vilken bra klubb det är! ♥ Jag fick lära mig mycket på Nellies lektion i torsdags tror jag det var c: Sedan så ska jag själv ha lektion i dressyr om fem minuter! c: Är sjukt taggad! :D

 

Av Bianca Sweetstreet - 22 februari 2014 14:03

Som ni ser blev det inte på samma ställe xD Hah, kunde inte låta bli o ta bilden på detta fantastiska stället <3 Så fint! :D 

 

Av Bianca Sweetstreet - 22 februari 2014 10:57

Nu är jag blondin c:

 

Vänta... En överraskning till.......





 

Nytt smink! :D 


Omg ni kan inte fatta hur nöjd jag är :D


 

Av Bianca Sweetstreet - 21 februari 2014 22:02

Här kommer nu bilder c:

 

Ser ni? Redan här inne ser man en viss skilnad från dagen :3

 

Här ute då? :D Heelt fantastiskt!

 

Omg, kolla bara ♥

 

Sedan så måste man ju på disco nu när man kan 8D

 

HAHAHAH NAJJS XD



Detta var min kväll iaf :)

 

Av Bianca Sweetstreet - 21 februari 2014 22:00

I vanliga fall brukar jag inte få vara inne på sso vid denna tiden. Men nu när vi har gärster och jag inte har något att göra, så fick jag logga in ^^ Bilder kommer! :)

 

Av Bianca Sweetstreet - 21 februari 2014 18:47

Idag skaffade jag ett Sso konto på instsgram! :D

Jepp, jag heter Jorvikbianca :D Tycker det är lite passande eftersom mitt blogg namn är så :)
NI FÅR FÖLJA PÅ 1 VILKOR!
Att ni har ett starstable konto, alltså INTE ett irl konto. Asså ni kan ju ha både och, men då får ni följa från sso kontot :) (Det är därför jag är privat, men också för en annan anledning, men ja, det får ni inte veta xD) Men iallafall så är jag superglad över denna händelsen xD Hahah, lät som en gamling xD Men iallafall så hoppas jag att ni vill följa mig alla Starstablare :D

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards