- JorvikBianca -

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 18 februari 2014 14:53

Asså bloggplatsen måste ha något fel på sin app xD

Jag har ju liksom inte haft 680 sidvisningar nu i februari xD

Av Bianca Sweetstreet - 18 februari 2014 13:23

Nu har jag bytt design c: Denna blev mycket bättre än den andra c:

 

Av Bianca Sweetstreet - 18 februari 2014 13:03

Här om dagen så läste jag en sso blogg (kommer tyvärr inte ihåg vad den hette :() Men där hade hon något som hon kallade ''10 om mina hästar'' som jag tänkte kunde vara kul :3 Kommer antagligen komma snart c:

 

Av Bianca Sweetstreet - 18 februari 2014 11:27

Har börjat andvända två smileysar väldigt mycket xD Och det är :3 och c: 

Jag har ingen aning om vad ' :3 ' betyder, men jag andvänder den ändå xD Men iallafall :3 På lördag kommer jag skaffa en ny firsyr som jag hoppas jag kommer trivas med c: Jag fyller ju år nästa onsdag, så därför vill jag testa en liten förändrning :3 kommer även köpa en sadel, men hur både jag och sadeln ser ut, det får ni se på lördag C:

 

Av Bianca Sweetstreet - 18 februari 2014 10:47

Hej! Jag har bestämt mig för att köra Sportlovs schema varannan dag :) Hela grejen med det är att jag ska ta mer bilder, och ja :) Så, så bilr det :D

 

P.S Kom precis på hur jag gör för att ladda upp videos :D Kommer göra videos senare ;)
 

Av Bianca Sweetstreet - 18 februari 2014 09:41

Hej! Nu under sportlovet tänkte jag ha ett "schema" för att jag inte ska få så "tråkigt" när jag är klar med alla uppdrag jag har :) + Att (när jag inte sitter vid mammas jobbdator xD) jag kommer ta bilder för varje grej jah gör :)

Såhär ser schemat ut för idag! (18/2 - 14)
Nightdream: Ridtur!
Sunheart: Hoppning!
Miniprincess: Dressyr!

Nu ska jag förklara vad jag menar med "Ridturer" och så.
Med ridtur så menar jag bara att jag rider runt i naturen och chillar xD

Med hoppning så kan det bli kavaletti, men också i ridhuset där det inte är så att säga 'små bommar på marken'

I dressyren så kommer jag träna olika saker i Steves padock och i ridhuset.

Där fick ni lite förklaring xD

/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards