- JorvikBianca -

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 5 februari 2014 12:30

OMG OMG! LEVEL 13!! :D

   

JAG FATTAR INTE !!!!!!!! :D

 

Av Bianca Sweetstreet - 5 februari 2014 11:24

Hej! Nu har jag fixat lite :) Bara headern som saknas :) Blått är nya temat ;D Kanske inte passar så bra till headern, men det blir det ändringar på snart! :D

 

NY! :D

Av Bianca Sweetstreet - 5 februari 2014 11:13

Hej! Idag ska jag förmodligen göra en ny header :) Det är för att jag vill ha med Nightdream där uppe också :D

Idag fick jag förresten cirkusen! ;D Haha, blev lite besviken när jag kom in dock eftersom det inte finns något att göra där inne hahah.

Men iallafall, tänkte jag byta bakgrund också :) Någon annan färg ;D

 

Av Bianca Sweetstreet - 5 februari 2014 10:33

Hej! Idag är det onsdag = onsdagsuppdatering = hästön! :D Men iallafall, jag är så sjuuuuuukt nära level 13! :D Mitt mål är att komma dit innan veckan är slut :) Men det tror jag att jag gör, pga att jag typ har uppdrag varje dag xD Men iallafall, om ni undrar så har jag studiedag idag ;)

Några punkter jag tycker man ska kunna ''göra'' när hästön kommer:

♥Kunna skicka dit sina hästar (självklart xD)

♥Kunna gå dit utan att ha någon häst där.

♥Kunna besöka det (asså ja xD)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men iallafall frågade jag i global chatt idag om man kom in till gåd när man kom till level 13, och alla typ bara

''Men asså, man kommer in där i slutet!''

''Nej man kommer in där precis i början!!''

''Nähä, man kommer in där i slutet av level 12!''

''Nej! I mitten!''

Så ni fattar, lite svårt och veta xD Men jag vet ju att det inte är i slutet av level 12 iallafall :D

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards