- JorvikBianca -

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 7 februari 2014 20:57

Nu kommer ett kapitel :)

När vi började skritta så blev jag nästan lite rädd. Jag hade ju aldrig testat, men jag vande mig fort.
- Hur känns det? Sa Dorith.
- Det känns lite läskigt... Men det är okej. Svarade jag.
Jag visste att det var viktigt att jag var ärlig för att det inte skulle hända något, eller att Dorith skulle tro att det var bra, men så är det inte det egentligen! När lektionen var över var jag väldigt stolt över mig själv.
- Vad duktig du är! Sa Dorith och log stort.
- Tack! Svarade jag stolt.
Vi gick tillbaka till Jarlssons gård och dör väntade mamma som skulle följa mig hem.
- Hur har det gått? Frågade hon när vi kom fram till henne.
- Bra! Svarade jag.
- Hon är jätte duktig! Sa Dorith och jag kände mig stolt.

Dagar gick, veckor gick, och kom den där dagen, dagen som jag ska berätta om nu (xD)

- Bianca! Kom, vi vill prata med dig.
Jag gick ner från trappan från mitt rum. Jag hade gått och tränat hos Dorith i knappt ett halv år nu. Och som jag lärt mig!
- Jo, det är såhär, vi har en liten överraskning till dig som väntar hos Dorith. Sa Marie.
De satte en handduk för mina ögon så att jag inte kunde se något. Det fick leda mig eftersom att jag inte såg någonting. När vi var framme tog de av mig handduken. Jag stod och gapade.
- Detta är Sunheart. Sa Dorith.
- Vi tänkte att vi skulle köpa henne av Dorith, vi får henne för ett väldigt billigt pris...
Jag blev så glad så jag sprang runt på hela gården. Aldrig någonsin hade jag känt mig såhär glad.



Vad tyckte ni om kapitel 4? :)
/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 7 februari 2014 20:00

Asså ni måste bara kolla, och jag måste avslöja en grej :)

Alicia Starnight har länkat MIN blogg i sin "länk" flik :o
Sedan måste jag ju också avslöja att Alicia och jag är vänner på sso :D Vi träffades under ett Fp champ, och hon frågade mig om jag ville bli hennes vän, och jag måste säga att jag blev så himla glad, och jag trodde inte att det var sant :D Till en början trodde jag inte att hon skulle svara i vän-chatt. Jag testade någon gång (eller så var det hon som skrev :o) och så svarade hon! :D det visade sig att det var HELT tvärt om! :D Hon är en super bra vän och visade mig en genväg en gång xD

Jag är jätteglad att jag träffade Alicia den dagen, hon är snäll, och det tycker jag inte för att hon är "känd" (jag tänker liksom inte på det hela tiden när jag chattar med henne xD), utan även fast hon inte hade varit känd hade hon varit min vän ändå :)

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 7 februari 2014 17:11

Hej! Jag har pratat med Louisa, och vår klubb färg kommer att vara grön! :) Vi har bestämmt vilka kläder och vilken utrustning :) Sedan ska jag köpa en hund imorgon! :D Har redan bestämmt att hon ska heta Elisa ♥

 

Av Bianca Sweetstreet - 7 februari 2014 15:24

Jag och min vän, Louisa Shadowstone, tänkte skapa en klubb imorgon! :) Vi kommer (om det går) döpa den till West Pearls, eller Magic Riders :) Själv tycker jag att West Pearls är bäst ;D

 

Av Bianca Sweetstreet - 7 februari 2014 15:17

Var precis och mockade komocka... Heheh... Kanske inte det roligaste jag gjort o.o Gjorde det mest för Barneys skull -,-

Men i alla fall tog jag bilder :)

 

Kolla på hennes ben ^^ Förlåt för att kartan och det blev med, men ja :)

 

Bara en bild för att visa att jag är på väg xD

 

Eheheheh... Komocka... D:

  VARFÖR LA JAG DET I RYGGSÄCKEN?! D:

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards