- JorvikBianca -

Alla inlägg under mars 2014

Av Bianca Sweetstreet - 2 mars 2014 12:04

Hahahah, här kommer jag tillbaka igen xD Jag hade faktiskt tänkt att uppdatera ibland... När jag har lust liksom ;)

Jag bad Tan ta lite roliga bilder på mig och Rubbe, så ja c:

 

Yeaaa, my little ruby 8D

 

Kom på smeknamn till oss ^^ Rubbe och Rosen ^^

 

Så sant xD

 

YEEEEEAS, RUN FOR YOU LIFE! 8D


/Rubbe o Rosen c:


Av Bianca Sweetstreet - 2 mars 2014 10:50

Hej! Som ni vet har jag ju pausat. Men nu är den pausen över! ;) Jag spelar inte längre på Bianca utan jag har skapat en ny ''gubbe'' (igen xDDD) som heter Rosemary! Jag ÄLSKAR namnet Rosemary, och namnet påminner mig om en bok som jag älskar xD Jag kommer nog inte blogga om henne, men jag tänkte göra en liten ''Om mig'' beskrivning c:



Namn: Rosemary Highfield

Starstable ålder (alltså inte min ålder irl): Rosemary är 14 år precis som Bianca :) (Jag är INTE 14 år irl, utan bara någon ålder som jag har på min sso ''gubbe'')

Bästa vän: Hennes häst, Rubyrain.

Saker du borde veta om mig: Jag är väldigt bestämd och kan låta arg, även fast jag bara är bestämd :) Jag är, faktiskt, inte rädd för spindlar, som typ alla andra xD Jag kan skryta om att jag är bra på vissa saker ibland... xD Jag gillar inte färger som, rosa, röd och framför allt, verkligen inte giltter D: xD

Övrigt: Jag är väldigt lång för min ålder :o xD 


Bild på mig och Rubyrain c:

 

Jag har nybörjarkläderna, men jag ska köpa nya så fort jag kan c:


//Rosemary Highfield c:


P.S Jag kommer ju inte blogga om henne, men jag ville att ni skulle veta att jag skapade henne, så om ni ser mig, kom fram och säg hej vet jag c: D.S


Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards