- JorvikBianca -

Alla inlägg under februari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 18 februari 2014 09:41

Hej! Nu under sportlovet tänkte jag ha ett "schema" för att jag inte ska få så "tråkigt" när jag är klar med alla uppdrag jag har :) + Att (när jag inte sitter vid mammas jobbdator xD) jag kommer ta bilder för varje grej jah gör :)

Såhär ser schemat ut för idag! (18/2 - 14)
Nightdream: Ridtur!
Sunheart: Hoppning!
Miniprincess: Dressyr!

Nu ska jag förklara vad jag menar med "Ridturer" och så.
Med ridtur så menar jag bara att jag rider runt i naturen och chillar xD

Med hoppning så kan det bli kavaletti, men också i ridhuset där det inte är så att säga 'små bommar på marken'

I dressyren så kommer jag träna olika saker i Steves padock och i ridhuset.

Där fick ni lite förklaring xD

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 17 februari 2014 17:07

Ja, jag har glömt att berätta att jag har sportlov irl nu! :) Antagligen så kommer jag uppdatera mer med bilder nu c:

 

Av Bianca Sweetstreet - 17 februari 2014 16:58

Asså... Jag höll på med ett uppdrag i fiskebyn... Sedan ringde jag för upphämtning när jag kom på att jag hade kvar uppdrag! -,-


Back again >.<

 

Av Bianca Sweetstreet - 16 februari 2014 15:30

Jag körde aldrig några lopp med Night :3 Eheheheh c: Kommer logga in när jag kommer hem! c;
Om ni undrar vad jag gjorde istället för att sätta igång och levla, så kom jag på att jag att jag inte skulle ha kategorin "allmänt" längre, så jag satte igång med att ändra kategorien på alla allmänt inlägg (och det var 204 o.o) och det finns fortfarande typ 170 kvar xD

Av Bianca Sweetstreet - 16 februari 2014 11:33

Ska sätta igång nu xc Nu kör vi hårt Nightdream xc

 

Av Bianca Sweetstreet - 16 februari 2014 10:09

Ska köra alla lopp (förutom det där loppet där man ska fånga kaninerna o.o) med Brownie! Han är just nu i level 5, nära level 6, så vi får väl se vilken level han är i när jag är klar ;) Sedan ska jag göra uppdrag :) Har bara uppdrag i gåd just nu o.o

 

Av Bianca Sweetstreet - 15 februari 2014 12:30

Idag kom jag in till gåd!!!!! :D OMG! Men iallafall så flyttade jag till Steves idag ^^ Gött! :) Men nu har jag nästan en helt klar outfit! :D

 

Ska ha andra byxor (Som ni kanske vet så är det inte den outfiten Alicia har,utan jag har gjort lite själv xD)

 

Av Bianca Sweetstreet - 14 februari 2014 18:31

När jag var inne på sso innan så blev jag bara heelt galen... Jag såg att jag hade ett uppdrag med rådsman och gissa vad. JAG KOMMER ANTAGLIGEN KOMMA IN TILL GYLLENÅSARNAS DAL IMORGON!!!! :D
/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards