- JorvikBianca -

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Bianca Sweetstreet - 10 oktober 2013 17:08

 

Ja, som ni vet håller ju de på att bygga en bro över till andra sidan!! Längtar SÅÅ tils det öppnar! Det kom igår på onsdagsuppdateringen! Men, vad jag vet kommr det inte bli färdigt förrens i slutet av oktober! :c

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 10 oktober 2013 15:37

Hej och välkommen till min nya blogg! Denna bloggen kommer handla om sidan www.starstable.se/

Jag har haft rätt många bloggar men ja.. ^^ Jag hoppas du kommer följa mig o sånt :D                                           Just det! Jag kanske borde presentera mig!

Jag heter Bianca Sweetstreet och jag har en häst som heter Sunheart. Jag skulle jättegärna vilja ha fler, men du måste man ha mycket pengar osv. Och ja, man måste vara starrider. Men hoppas som sagt att du kommer följa mig här!

Hejdå då sålänge :D

/Binaca

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards