- JorvikBianca -

Alla inlägg under november 2013

Av Bianca Sweetstreet - 3 november 2013 10:30

OMG! JAG KAN RIDA ÖÖÖVER!! 8D

 

TAAAAACK!!!! 8D

 

FÖRSTA STEGET!!!!!!!! 8D



HA EN BRA DAG IS SKÖLDERBYGGNADEN! 8D

/BIANCA 8D

Av Bianca Sweetstreet - 2 november 2013 15:00

Kommer ni ihåg att jag gjorde ett inlägg som hette ''Lite mer om Sunheart''Det inlägget är borta nu ;) Men därför ska jag göra en ny! Så vi sätter igång ;D


 

SUNHEART

Sto/Hingst: Sto

Ryttare: Bianca Sweetstreet XD

Ålder: 8 år ;)


Det Här Gillar Hon:

Älskar att hoppa, förutom när vi typ krockar med ngt, då blir hon bara arg och kan springa iväg ;D Hon gillar att tävla i championat.. oftast i alla fall :D Fast vi har aldrig vunnt, men vi har kommit femma xD


Det Här Gillar Hon Inte:

När ngn hon inte känner rider henne, jag märkte det första gången jag skulle rida på henne... Hon försökte springa runt mig och ville inte alls att jag skulle komma upp på henne, så i början slutade det alltid med att jag sprang in i huset och var super arg. xD. Men när jag väl förstod att jag var tvungen att lära känna henne lite, blev vi till slut bästa vänner!

Att vänta, Sun hatar att vänta, för det mesta vill hon bara springa och hoppa hela tiden!


/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 2 november 2013 14:31

Är och grillar med Aaliyah :D

 

:D

Av Bianca Sweetstreet - 2 november 2013 10:49

Kolla in www.lifeofjorvik.bloggplatsen.se/ Hon skrev typ om mig! :D Är så glad :D

Men nu är mitt mål att spara till en ponny ;) Vad den ska heta är inte bestämmt ännu, men tyvärr kommer jag inte kunna köpa den förrens om 3 - 4 veckor :/ Hoppas de flyger iväg som vissa säger :D Jaja, ska fixa ny header och profilbild idag tror jag, och sen ska jag skriva en ny ''Mer om Sunheart'' :)

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 2 november 2013 10:32

Kom till level 10 precis! :D Känns konstig att vara i level 10 och ha 1 häst...

 

Ngns häst kom med, förlåt om du inte ville att den skulle vara med... xD

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 2 november 2013 09:50

Jaaa! Nu har jag fläta! ;D riktigt snyggt! Det ända negativa är att man ser konstig ut i mössa om man kollar framifrån... :D Men ja, Så jag färgade håret :D Tog ju lite tid men det är det värt!

Bilder:

 

Snygg ;D

 

Haha xDD


/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 1 november 2013 18:36

Tyvärr har ingen röstat  min omröstning så jag beslutade mig tillsist för det bruna. 1. Var det billigast xD 2. Jag tror jag tyckte det var finast ändå o.o 3. Jag vill få en liten förändring... Från blont till brunt då asså xD

Så Imorgon kommer jag göra ett inlägg då da ;D

/Bianca


  <-- Sista bilden med blont hår! D; ;D

Av Bianca Sweetstreet - 1 november 2013 14:48

Idag har jag varit med min bff ;) Vi har då också skapat en blogg :) Vi ska göra en insamling till barncancer. Men ni kan väl kolla in vår blogg? www.vimotcancer.bloggplatsen.se/

/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards