- JorvikBianca -

Alla inlägg under november 2013

Av Bianca Sweetstreet - 12 november 2013 14:47

Hej! Tisdag idag jaow. Var väl en ok dag ;) Just nu letar jag efter en vit filt till både Sun och Princess och ja, jag ska kalla henne Princess eftersom ''Mini'' är ett ganska vanligt namn hos ponnyer (Tror jagxD) Så om ni vet var man köper de kan ni väl kommentera eller ''Ställa en fråga till mig'' ;)

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 10 november 2013 16:10

Japp nu tänkte jag bara göra ett inlägg där jag skriver om ss. Idag har jag inte varit inne för jag har varit hos min farmor och farfar hela dagen fram till nu ;) Om 6 dagar ska jag hämta Mini Princess! Ska bli så himla kuuuul! :D Men det kommer nog bli en hel del träning med henne... Jag fick ett meddelande från de förra ägarna att de gärna ville att jag skulle hämta henne tidigare eftersom de inte klarade av henne... Vad som har hänt med henne, det vet jag inte men ja, mina föräldrar ville inte hämta henne tidigare eftersom de lovat mig en speciellt liten sadel till henne jag blev såklart inte glad men det finns inget att göra :( Men i fredags kväll funderade jag lite och kom fram till att jag kanske ska ha typ bara ponnyer, jag har inte bestämmt mig riktigt än... Jag vill ju jättegärna ha en andalusier också... men jag tror inte jag har tålamod att spara till en :/ Men efter jag nu har köpt Mini Princess så tror jag jag ska köpa en ''Jorvikisk Ponny'' fast i Skölderbyggnaden :) Men ja, nu ska jag logga in på starstable då!

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 9 november 2013 10:00

Hej! Idag är de lödag oc min bff ska komma till mig :) Om en vecka ska ja hämta min ponny! :D ska bl kul! Förlåt om det blir stavfel men min dator verkar inte vilja skriva som jag vill!

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 8 november 2013 16:15

Hejsan! Blev inte ngn bloggning igår eller i förrgår? Jag glömde att blogga helt enkelt! Idag gick jag in på www.lifeofjorvik.bloggplatsen.se/ Blev lite besviken.. Hon skriver att hon inte BARA ska ta en paus med bloggen utan med sso också... Kanske aldrig komma tillbaka... Därför har jag bestämmt mig för att hitta ngn annan Starstable blogg :) en som jag varit inne på är www.silverwood.bloggplatsen.se/ så jag kanske ska börja läsa den ist, för någon sso blogg vill jag läsa och få tipps ;) Men iaf idag är det ÄNTLIGEN FREDAG! TJOHOO! :D Ska ni inte kolla på idol ikväll? Det ska jaag :D

/Bianca 

Av Bianca Sweetstreet - 6 november 2013 16:10

Idag gjorde jag typ ''Sköta-om-djuren'' uppdragen i Jorvikstallet... Det var egentligen meningen att jag skulle hjälpa Stein med det... Men sedan frågade han om jag ville hjälpa till meer, så jag sa ja! J Varannan vecka kommer jag vara där o hjälpa till Måndag, onsdag, fedag och söndag. Sedan kommer jag hjälpa till på Tisdag, torsdag och lördag. Blev faktiskt riktigt nöjd med beslutet och nör jag har köpt min ponny (Mini Princess) kommer jag antagligen flytta dit! (Jag vet, jag flyttar mycket xD)

Bild:

 


/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 6 november 2013 15:12

Igår blev det tyvärr ingen bloggning pga att min farmor var här ;) Men idag ska jag logga in o kanske rida till skölderbyggnaden, VET INTE ;)

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 4 november 2013 16:18

Kolla Vem JA träffa :D

 

Jag träffade Elsa OCH Ella! :D Blev suuperglad! blev desstuom med i hennes ridklubb! YAY! VILKEN TOPPEN DAG! 8D


/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 3 november 2013 15:00

Ja, som ni vet håller jag just nu på att spara till en ponny och det är en brun jorvikisk ponny ;) 350 sc, jag tycker det är ett väldigt bra pris till en sån söt pony :D Menjag har funderat på vad den ska heta ända sedan jag bestämde mig för att köpa en, och kom fram till att den ska heta ngt med ''princess'' och idag komjag då på ''Mini Princess'' Tycker det är ett lite passande namn :D Och idag köpte jag även ett vitt träns, har ett svart redan, men ville ha ett vitt också ^^ så ja, ses :D

/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards