- JorvikBianca -

Alla inlägg den 17 december 2013

Av Bianca Sweetstreet - 17 december 2013 15:52

Hej! Nu tänkte jag göra en ''Lite mer om Boy'' ;) Vi startar! :D

 

 

DREAMBOY♥

Sto/Hingst: Hingst

Hoppning/Dressyr: Båda

Lat/Inte Lat: Inte lat :D

Ägare: Eleanor Darksmith

Ålder: Sju år

 

Gillar:
Att träffa nya människor och hästar, mat (xD), (Om ni vet den där andra vägen till ridhuset den uppe på ett berg typ xD, men i allafall, han gillar att rida där! :D)

 

Gillar Inte: Att gå, eller att vara i vatten överhuvudtaget!

 

Hoppas ni tyckte om min ''Lite mer om Boy'' !

 

/Eleanor♥Darksmith

 


Av Bianca Sweetstreet - 17 december 2013 15:36

Hej! Denna veckan tänkte jag ha ett ''schema'' för tipps på grejer jag (Och ni!) Kan hitta på om jag (eller ni) har tråkigt!

 

Måndag: Dressyr och hoppning i ridhuset!

 

Tisdag: Hoppning i ridhuset!

 

Onsdag: Ridtur med din/dina häst/hästar!

 

Torsdag: (På min har jag skrivit ''FÖRSÖK LEVLAAAA!'' men det kanske ni inte vill, så då får ni komma på något :D)

 

Fredag: Mys med din/dina häst/hästar och bara ta det lungt!

 

Lördag: Ledigt!

 

Söndag: Ledigt!

 

 

Var det bra? :)

 

/Eleanor♥Darksmith

 

       

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards