- JorvikBianca -

Alla inlägg under december 2013

Av Bianca Sweetstreet - 14 december 2013 14:55

Hej! I förmiddags blev det ju inte så långt, eftersom jag inte varit inne på starstable då, men nu har jag det! :D Jag kunde rida in till silverglade (Enda jag kunde komma på o.o) Och sånt där idag ^^ Jag köpte även ett nytt hår... Jag vet inte vad jag ska tycka... Det är rött, och ganska kort, men den passar ganska bra till lucia kronan ^^ Sedan så galopperade jag och Aaliyah till ridhuset, där vi träffade en ny vän, Eva, så vi körde lite följa John ^^ Kul, faktiskt :D Efter det tänkte vi ha det lite mysigt med Picknik, men då var jag tungen att logga ut och äta irl :( Synd, men sånt är livet ibland :D

 

/Eleanor♥Darksimth

Av Bianca Sweetstreet - 14 december 2013 10:09

Hej! Och god förmiddag! :D (Kände mig lite som en tant nästan o.o) Idag hoppas jag att jag kommer kunna rida in i alla de ställena man kan rida in i när man blir starrider, för att igår kunde jag inte :o Jag blev sr men jag kunde inte rida in där :o Jag ba ''Neej D:'' Och om ni undrar heter min häst Dreamboy, men jag kallar honom Boy ^^ Jaja, det kanske kommer mer inlägg under dagen, för nu ska jag logga in på ss! :D

 

/Eleanor♥Darksimth

Av Bianca Sweetstreet - 13 december 2013 17:38

Hej! Jag tänkte faktiskt fortsätta blogga om Eleanor på denna bloggen! xD Så ja! Döper om bloggen nu! :D

 

/Eleanor♥Darksmith (Min nya ''Hejdå'' grej :D)

Av Bianca Sweetstreet - 13 december 2013 17:08

Hej! Jag glömde ju säga vad hon heter igår! Hon heter Eleanor Darksmith! :D Så om ni sr henne (Hon kanske inte är så fin ännu) men det är jag då iaf!! <3

/Bianca

Ny

Av Bianca Sweetstreet - 12 december 2013 16:08

Hej! Nu tror ni att jag kommer tillbaka, ellerhur? :) Ja, på sätt och vis ja.. jag kommer spela starstable igen, men på en annan gubbe! ;) Kommer sakna att blogga, men det kanske kommer en blogg om henne sen! <33

www.starstable.se/

 

/Bianca, Sun och Princess<3

Av Bianca Sweetstreet - 7 december 2013 15:42

Hej. Som ni märkt har jag varit lite oaktiv på bloggen, och det är för att jag tänker pausa. Jag har tröttnat lite på ss, men ändå inte... Jag älskar mina hästar o så men ja... Jag tänker ta en paus med ss och bloggen! ;) Men jag kommer tillbaka! <3 jag lovar! Jag kommer också se till att jag e starrider så kanske det blir ett hästköp när jag kommer tillbaka! :D <3 Vi ses snart igen! <3

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 3 december 2013 16:22

Hej! Som ni vet ÄLSKAR Sun att springa. Och jag har vant mig vid att rida hästar som rider fort! Och Princess, nej hon springer inte lika fort nä... Jag vill så himla gärna ha en Andalusier! Så har ni några tipps på hur man kan göra för att spara pengar? Jag är SUPER dålig på att spara... Men jag vill ändå ha en! Jag är typ kär i den vita och den gråa!

 

/Bianca

 

Av Bianca Sweetstreet - 1 december 2013 13:57

Hej! Nu ska jag strax iväg och träna Princess i hoppning. Men som ni såg gjorde jag juldesignen igår ;) Vill bara säga en sak..............................

VÄLKOMMEN DECEMBER!!!!!!!!! :D

Såg ni julkalendern i morse?

/Bianca

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards