- JorvikBianca -

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 6 januari 2014 17:38

Är så sjukt glad bara. Har fått så fina kommentarer!

Kolla:

 

Här berättar Elsa varför de gör som de gör med facebook! :) Tack!♥ P.S KOLLA BLOGGEN ;)

   

Här är en jättesnäll tjej som skriver fint om min blogg! :) Tack!♥ P.S KOLLA BLOGGEN! :)

 

Och här tippsar Elsa om ett väldigt bra tipps! ;) Kolla här då pappa xD Nejmen XD

Av Bianca Sweetstreet - 6 januari 2014 16:44

Nu tänkte jag visa bilder på hästarna som jag förhoppningsvis kommer att köpa.

 

Häst: Firgrove. Grymt fin! 320 starcoins. (OBS! Gammal bild.)

 

Häst: Fort Pinta. Väldigt vacker, eftersom den har en stjärna ;) och jag vet inte, jag tror att han/hon kommer att bli min dressyr häst, så om jag tävlar någon gång är det kanske fint med en sådan man! ;)300 starcoins (BILLIGT!)

 

Ponny: Fort Pinta. Denna ponnyn tycker jag är så otroligt söt! Den kollade ju in i kameran ocksåB) xD Kändes precis som om han/hon vore min just nu♥ 450 starcoins.

 

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 6 januari 2014 14:56

Hejsan! Nu tänkte jag berätta lite mer om Princess. Har tagit bort den andra så ni vet.

 

Fullstängdigt namn: Miniprincess

Ålder: 6 år

Kön: Sto

Ras: Jorvikisk ponny

Köpt: Fort Pinta

Lite mer ''information'': Till en början tränade jag Princess i både hoppning och dressyr, men insåg att hon sedan

var för otålig för dressyr (precis som Sunheart) så hästen ja köper snart kommer antagligen bli min dressyrhäst! :D Princess är e busig häst, men dock inte så busig som vissa andra ponnyer! Men det är inte konstigt eftersom det står i ponnyns beskrivning att den skulle vara lite busig. Princess älskar mat. Hon kan äta vad som helst. Princess har jag inte haft så himla länge, men jag vet inte exakt ;)

 

/Bianca

 

 

Av Bianca Sweetstreet - 6 januari 2014 14:35

Som ni vet så fick alla på starstable 200 starcions igår/idag. Jag märkte att jag hade 200 först idag, eftersom jag trodde att det bara var starriders som fick starcoins. Jag blev otroligt glad och förvånad! Men jag valde att spara mina. Jag tänkte såhär: ''Nu ska jag bara hjälpa Jenna, och sedan blir det shoppa shoppa, shoooppa! Men sedan kom jag på att jag har en häst att spara till och att om jag sedan blir en månad, då kan jag ju köpa den direkt när jag blivit starrider då! När mitt starrider på Eleanor är slut kommer jag förhoppningsvis att bli starrider. Om jag lyckas tjata (eller kanske inte tjata) till mig det... men faktum är att jag frågade pappa i går, och han sa kanske. Jag bara Det finns en chans!  (XD) Men när Eleanors starrider är slut, då kommer jag såklart fråga igen. + Att Elsa gav mig ett bra tipps! ;)

 

/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards