- JorvikBianca -

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 10 januari 2014 19:44

Sitter i soffan och myser med familjen. Har ridit heeela eftermiddagen! Nu är jag ganska trött, men kommer ju stanna uppe, klockan är ju liksom vara tjugo i åtta liksom ;D i morgon ska jag upp tidigt (kommer dock inte vara inne på sso direkt, pga att jag ska till min farmor :))
/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 10 januari 2014 17:27

Asså... På min bloggplatsen app, asså... Där står det att jag har 35 unika besökare och 300 sidvisningar.. x) det är ju liksom omöjligt... x) så ja haha ;D

Av Bianca Sweetstreet - 10 januari 2014 16:54

 

Bra bild på Bianca.... Men Sunheart? :o

 

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 10 januari 2014 16:05

Idag är det freeeeedaaaaaaaag! xD Nejmen, fredag! The best day on the week ;D Men iallafalll! Idag var jag och fikade med Alex iallafall, det var grymt kul! Sedan visade jag henne hästen jag kanske ska köpa ;D jag frågade henne också om hon ville vara med om jag skulle köpa den och hon svarade....................................NU ÄR DET SPÄNNANDE O.O.................................''JAAAAAAAA'' XDDDD (ahaha jag är knäpp x)) Idag lät jag Sun stå över alla lopp,eftersom att hon levlade till level 13 igår x) Nu ska jag bara ta lite bilder ja.......

 

Gissa var detta är B)

 

/Bianca

 

Av Bianca Sweetstreet - 10 januari 2014 15:16

Är och fikar med den världens bästa klubbledaren Alex! ;D

Bilder:

     

Japp, som ni ser är chatten med men ja... Hoppas ni står ut ;D

 

/Bianca

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards