- JorvikBianca -

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 29 januari 2014 16:26

Hej! Var precis och kollade på www.silverwood.bloggplatsen.se/ och det var först då jag märkte att vi har fått sadelgjordar! Asså så grymt! :D 

Men jag har också tränat Princess i dressyr! Måste säga att det gick grymt bra!

 

Av Bianca Sweetstreet - 29 januari 2014 15:38

Hej! Är på mammas jobbdator så jag kan inte ta bilder :( Men ni får några gamla som tydligen kom till hennes dator även fast jag inte tog de på den (o.o) 

 

Så härlig bild asså   

 

Haha :D

 

Kommer ni ihåg? Den känslan asså!     

 

HAHAHAHA SÅ FAIL ASSÅ XD

 

Fika med bästa Alex     

 

Jag och fina Brownie



Jepp där hade ni lite bilder<3

 

Av Bianca Sweetstreet - 29 januari 2014 15:21

Haha, hästön kommer NÄSTA vecka x)

 

Av Bianca Sweetstreet - 29 januari 2014 15:08

Hej! Idag är det onsdag = onsdagsuppdatering :)

IDAG KOM HÄSTÖN! :D Jag har ännu inte hunnit utforska det, men ska så fort jag loggat in :)

 (Skriver mer senare, ska göra en grej ;))

 

Av Bianca Sweetstreet - 29 januari 2014 07:16

Hej! Idag är det uppdaterings dag, både för mig, men också för starstable! Kommer en bild bomb, och vad jag gjort idag, tror jag!! :)
OBS! Det är om onsdagsuppsateringen blir klar snabbt, och jag blir klar med alla läxor och sånt först ;)
/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards