- JorvikBianca -

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 11 januari 2014 19:22

Jag är seriöst sjukt ledsen just nu... Jag kommer inte kunna bli starrider i morgon! D: jag kommer inte ha råd irl förrens om 2 veckor... :( sjukt ledsen...

Av Bianca Sweetstreet - 11 januari 2014 12:55

Jag kon liksom inte på någon bra rubrik så ja, ni bestämmer rubriken ;D just nu är jag hos min farmor och farfar irl, så det är därför jag inte har bloggat! Men iallafall imorgon ska jag fråga pappa om starrider. Är så sjukt nervös över att han ska säga nej! Tänk om jag inte får bli det! Tänk, hästen som jag liksom bestämt att jag ska köpa! "Poff" så försvinner den! Usch... Men jag är ivrig på att få veta svaret! Om han/de säger ja, då kommer jag skrika "JAA!" Om de säger nej, då kommer jag skrika "VARFÖR?!" Så ja... Så fort jag kommer hem ska jag sadla Sunheart, köra alla lopp, sadla Princess och rida på henne lite! Men i morgon när jag kaanske mööjligt viis blir starrider har jag betämmt mig för att köpa en valack, pga att jag bara har ston just nu :D men Brownie (som jag tror jag kommer kalla honom) kommer att bli min dressyr häst! Men som sagt har jag ju bara ridit runt där man köper danska varmblod, jag har inte kollat om jag kan köpa en valack än :) men jag hoppas ju på det ;) eftersom både Sunheart och Miniprincess är både hopp och dressyr hästar (asså jag tävlar ju inte med de direkt!) sedan i framtiden kommer jag kanske köpa en hopphäst! Vem vet? I championat har jag tävlat med Sunheart några enstaka gånger, för skoj skull liksom! Typ för jag inte haft något att göra ;) men jag kommer såklart meddela om jag får bli starrider eller inte. Alex ska ju följa med om jag får! Ska bli kul att någon är med för när jag köpte Miniprincess skrev jag bara i globala chatten "OMG HAR KÖPT EN PONNY! :D" fast ingen brydde sig förstås xDD denna gången är Alex, världens bästa klubbledare med! <3 :D vi har super kul ihop xD vi leder ju klubben tillsammans, så ja<3 hoppas ni inte tyckte detta inlägget blev föör tråkigt xD
/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards