- JorvikBianca -

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 16 januari 2014 15:41

Hej! Ska logga in på sso om ca 20 minuter tror jag :) ridlektionen börjar kl 15.30 :) Moorland kavalettin kl 15.30 :D ses där alla i Omega Bears!! XD <3

Av Bianca Sweetstreet - 16 januari 2014 14:09

Nu när jag har varit hemma, då blir det lite tråkigt att logga in på sso på efter middagen x) Då har man liksom gjort allting på för middagen ;D

Bjuder på lite gamla bilder :):

             

Tog denna bilden i går xD jag höll på med en header, som blev heeeelt fail xD Ska testa göra nya sånna bilder nu xD

 

Av Bianca Sweetstreet - 16 januari 2014 13:20

Haha... Detta är ju inte sant typ... x)

Av Bianca Sweetstreet - 16 januari 2014 09:06

Hej! Nu har jag SHOPPAT, SHOPPAT, SHOOPPAT! XD 50 sc kvar ;D Är ganska nöjd :) Har en sadel till den vita filten nu :) ( YEEEEES! XD)

Bild:

 

~Ryttare~

Hjälm: Vingården 9 sc.

Tröja: Fort Pinta.

Ridvantar: ignorera de xD

Ridbyxor: Fort Pinta.

Skor: Fort Pinta.


~Ponny~

Träns: Vingården.

Sadel: Fort Pinta.

Filt: Fort Pinta.



Gillar ni den? :)


 

Av Bianca Sweetstreet - 16 januari 2014 08:36

Om ni undrar är jag hemma idag igen bara för att obsarvera.

Hej! Jag har bestämmt mig. Jag ska inte bli sr. Jag ska handla upp för mina starcoins. Jag ska försöka träna upp både Sunheart och Miniprincess så de får bättre tålamod. Någon gång i fram tiden kanske jag blir starrider, men då kanske jag inte vill ha den hästen längre? Vem vet? Jag har 200 sc, och har bestämmt mig för att hitta en sadel till Sunheart och en till Miniprincess. Har också bestämmt mig för att hjälpa Jenna och James i stallet :) Sedan ska jag göra alla lopp jag kan för att få upp Sunheart till level 14 och sedan 15! ;) Det kommer att gå! Jag lovar er. Sedan har jag skickat ett brev till support på sso om att det är dåligt att man måste vara sr för att ha tillgång till sin garderob. Håller ni inte med mig?

Här är bilder på vad jag gjort nu på morgonen :):

 

Här pratade jag med Jenna efter det att jag hjälpt henne i stallet :)

 

Sedan pratade jag med Tan när jag sprungit (stav) hennes lopp :) (dock sprang jag Lorettas också, men hittade inte bilden x))

 

Här med James efter det att jag sprungit hans lopp :)

 

Här pratar jag med honom när jag hjälpt honom i stallet x)


Idag ska jag ha min första ridlektion i dressyr! Är grymt taggad! :D


 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards