- JorvikBianca -

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 13 januari 2014 16:14

Nu är jag väl... På ett okej humör... :/ Asså jag och alex bråkade väl lite eller vad man ska säga... :( Jag vill inte förklara riktigt men ja...

 Alex du vet att jag aldrig skulle lämna klubben, men jag blir orolig över det :( 


Det var i Omega Bears jag blev lycklig igen efter det att jag hade suttit och gråtit framför datorn för att jag inte kunde köpa sr :( Alex har jag alltid roligt med... :( jag var glad hela kvällen i går för jag hade varit med Alex, Kelly och Aaliyah. Jag kunde vakna glad i morse, även fast det var måndag för att jag tänkte på Omega Bears. Jag blev så grymt ledsen att just detta hände mig... Varför? 

 

 

Till Alex<3:

Jag vill bara säga förlåt om det var något som hände med mig idag :( loggade du ut pga mig? :(

 


/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards