- JorvikBianca -

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 5 januari 2014 16:17

Hej! Just nu vill jag logga in på starstable men det går inte!

Kolla här:

 

Kolla! Asså? Har hänt mig en gång innan... Jag har inte ens facebook? + Jag förstår inte varför det skriver så eftersom (jag tror) att ganska många inte har facebook! Hoppas den kommer tillbaka snart xD



Här kommer lite bloggning om dagen!:

Jag började dagen med att springa Loretta, Tan och Josh eftersom det där med pengar inte går så bra just nu... :/ Jag kommer kanske börja hjälpa Jenna i stallet tills jag får bil starrider igen. Jag köpte lite hö till Princess och Sun. Sedan gjorde jag inget speciellt (tror jag :o) fram tills vi skulle ha klubb event. Vi skulle ha kontroller i Lorettas paddock. Jag vet inte riktigt vad jag var från början, men sedan hlet plötsligt var jag Erfaren ryttare, och sedan Mästre. Ni skulle sett min min irl! ;D Har aldrig varit det förr! (Om ni inte tror mig lägger jag upp en bild i morgon XD) Sedan loggade jag ut, och gjorde lite grejer irl. Sedan när jag skulle logga in nu, så gick det inte! :o jaja, hejdå! XD


/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 5 januari 2014 11:29

Hej! Om ni undrar så är Aaliyah min syster irl, och det är därför vi rider så mycket tillsammans på sso. Men iallafall, Aaliyah och jag blev ju starrider på Aaliyah och Eleanor, och efter det tagit slut, då hoppas jag att jag kommer kunna få bli starrider igen. Jag vet inte om jag får, men man kan ju alltid hoppas... Har liksom hittat en häst på 300 som jag gärna vill ha... Om jag får bli det, då lovar jag att jag inte kommer ägna mina starcoins till kläder och utrustning till hästen utan till hästar i stället. Inte för att jag inte gillar mina hästar nu, men jag vill jättegärna ha fler hästar och pyssla om och rida på. Jag tror inte att jag kommer kunna köpa en andalusier eller en arab, men det finns ju hästar som kostar mindre.

 

Hästar som jag tror jag kan spara till och vill ha:

Vit ponny 450 i Fort Pinta. (Om jag ska köpa den behöver jag mer starrider efter den gången efter Aaliyahs starrider är slut, så vi får se, asså om ni fattade xD)

Ett Danskt varmblod med en vit stjärna som är lite brun typ (XDDD) 300 i Fort Pinta.

 

Det är typ det som jag tror jag vill ha, än så länge xD men det kanske finns i Valedale och Firgrove också ;)

 

/Bianca

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards