- JorvikBianca -

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 9 januari 2014 16:23

Hej detta blir ett kort inlägg, för jag tänkte bara berätta en grej ;D det är tacj vare Loretta, Tan, Josh, Jenna och James som jag har fått pengar till mat åt mina hästar <3 om ni ser det här vill jag bara säga *Tack så mycket! Jag är jätte tacksam över att jag har fått hjälpa till i stallet och köra era lopp, och där efter få Jorvik shillings för det. Jag vill verkligen tacka er!* (Om ni undrar varför jag skrev ''*'' i början och slutet är det bara för att visa var jag börjar och var jag slutar ;)) 

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 9 januari 2014 16:04

Hej! Faktum är att jag frågade mina föräldrar om det Elsa sa. Egentligen tror jag att de blev ganska förvånade, men de har inte sagt ja än. Jag har lovat mig mig själv att jag inte ska säga någonting om sso för mamma och pappa fram till söndag då mitt starrider på Eleanor tar slut (tror jag :o) Jag vet inte, men det kanske är större risk att jag får det då eftersom att de blir lite arga när man tjatar... x) Men det är inte helt lätt att hålla tyst hela tiden... ;D Men iallafall! Jag vet inte vad jag ska blogga om mer nu just idag xD

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 9 januari 2014 15:07

Nu har Sunheart gått upp till level 13! (bild kommer i morgon, sitter vid mammas jobbdator idag igen ;D) Det är iallafall bra! två levlar kvar! (  ) När jag är i level 13 har jag också bara två levlar kvar (  ) xD Men jag började skolan idag irl, innan uppdaterade jag ju typ fyra gånger om dagen, men nu kanske det blir ett till två inlägg, men hoppas ni står ut med det! :(

/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards