- JorvikBianca -

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 7 januari 2014 14:21

Som rubriken lyder är jag medlem i en ny klubb! Jag har inte gjort den själv, men är medlem ;) den klubben som jag var mästare i, den upplöstes, och sedan hittade jag en annan, men sedan skrev Alexandra, en vän till mig, att hon hade en klubb och att han gärna ville att jag skulle vara med, så jag sa ja! Om jag får hoppas jag på att få bli ridlärare... Det hade varit så grymt roligt! Vi har klubb möte lite senare, så kanske frågar då :) Om ni undrar varför det inte har kommit några bilder idag är det för att jag har min mammas jobb dator ;)

 

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 7 januari 2014 11:22

Hej! Tycker faktiskt att jag har lyckats skapa en ganska söt look på Eleanor.

 

Hjälm: Vingården 9 sc? :o

Tröja: Vingården (sc?)

Kjol: Silvegladebyn (sc?)
Ridvantar: Jorvikstallets Arena (sc?)

Sadel: Silvergladebyn (sc?)

Träns: Vingården (sc?)

Filt: Silvergladebyn 9 sc.

Benlindor: Silvergladebyn (sc?)

 

Som ni ser har jag glömt vad mycket kostade men, ja ;D

Av Bianca Sweetstreet - 7 januari 2014 10:49

Haha, detta inlägget blir lite roligt för nu ska jag berätta om mig själv xD

(KAN INTE HA NÅGON BILD PGA HAR MAMMAS JOBBDATOR)


Fullständigt namn: Bianca Sweetstreet

Bästa sidor: Är nästan alltid glad, hjälper gärna andra som vill ha hjälp, rider väldigt mycket (sso), skulle aldrig sälja mina hästar om jag inte var tvungen (men så kanske alla är ;D)

Sämsta sidor: Är super dålig på att spara, kanske inte har jäääte mycket kläder, har inte några vita ridvantar -.- (haha xD) Championat är inte mina starkaste sidor... xD

Såhär många hästar har jag: Två (Miniprincess och Sunheart)

Bästa vänner: Viktoria Flowerbrooke (Hon är min bff irl ;)), Princess och Sun.

Detta gillar jag: Jag älskar att rida, mina hästar, att köpa nya hästar (xD) 

Detta gillar jag inte: När man verkligen måste rida även fast det regnar, haha det är typ det ända xD

 

Sååå, detta är jag ;D

 

/Bianca 

 

Av Bianca Sweetstreet - 7 januari 2014 10:26

Hej! Asså snart kan jag inte vänta längre. Jag måste bli starrider snart helt enkelt. Jag vill köpa den där hästen!  Har kommit på ett bra smeknamn ''Brownie'' Haha, kanske blir så ;D Hoppas man kan heta Brownie och någonting etfer det ;D Har ju inte råd just nu, men så fort jag blir starrider har de på starstable lovat mig 100 starcoins så jag kan köpa den. Ni förstår, jag pratar om mina nya (och ''gamla'') hästar hela tiden!  Mamma och pappa (på sso) håller på att bli galna! Men som de också vet så bestämmer inte de om Bianca får bli starrider utan det gör Biancas ''ledares'' föräldrar ;D Om ni undrar så vill jag gärna ha lite ''ovanliga'' namn på mina hästar. det är t.ex jätte många som heter ''Supernova'' eller om hästen är vit typ ''Snowprincess'' (abaolut inget illa menat till er som har hästar som heter så, utan jag menar bara att jag kanske vill ha lite mer ''ovanliga'' namn. :)) Det kan också vara så att jag inte ''visste'' att det egentligen är super många hästar som heter ''Sunheart'' eller ''Miniprincess'' men jag har bara sett två som heter Miniprincess, och jag tror inte att jag har sett någon med häst som heter Sunheart, bara någon som heter Sunheart i efternamn ;D Kom precis på ett namn till Brownie ;D ''Browniecake'' ;D Fint? Om man kan heta så, då blir det det ^^ Vet ni om man kan heta så? Skriv i kommentarerna om ni vet! 

/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards