- JorvikBianca -

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 8 januari 2014 18:44

Innan idag när jag bloggade från mobilen trodde jag att det skulle bli en annan stil, eftersom att jag bloggade från mobilen, men så blev det inte, för jag glömde att jag ändrade det i inställningarna i går ;D pratade med pappa nyss, han sa att mitt starrider på Eleanor förmodligen tar slut på söndag, och vi får se om vi får efter det :) HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Håll tummarna för mig! <3 (börjar skolan igen i morgon, så inte lika mycket uppdatering antagligen)
/Bianca
(Bloggade från mobilen igen xD)

Av Bianca Sweetstreet - 8 januari 2014 17:16

Kolla här xD

 

  <----- Haha xD

 

Av Bianca Sweetstreet - 8 januari 2014 16:14

Just nu håller jag på att göra alla lopp jag kan (Loretta, Tan, Josh och James) för jag håller på att levla med Sun ;) Hon är just nu i level 12, ganska nära level 13

 

Jag själv är också i level 12 just nu, men är inte så nära...

 

Ja, liten bild, men ni ser ju! Lååååångt kvar ;D Men det är ju för att jag inte har några uppdrag att göra just nu ;) Tänkte prata med pappa i kväll (har frågat mamma) om tippset Elsa tipsade om. Så fort jag blir starrider igen, då ska jag transportera mig till Fort Pinta och köpa den där häsen xD Sedan ska jag ringa för upphämtning, sedan ska jag gå in i mitt hemstall, sedan ska jag skrika ''VÄLKOMMEN!'' fast inte för högt, för då kanske den blir rädd och inte känner sig välkommen xD När jag hade köpt Sunheart var jag ju inte riktigt sådär ''YES JAG ÄR BÄST!'' utan då kändes det typ normalt, eftersom det kändes som att hon var min redan innan jag köpt henne ;D Men när jag köpte Princess, då ni, då var det andra bullar XDD Jag hämtade min mobil och började filma xD (Min pappa trodde inte på att jag skulle köpa henne, så jag var tvungen att filma, eller kanske inte tvungen men jag ville själv ha det på film xD) Jag kanske kommer filma denna gången också xD Det är liksom ganska stort för mig, eftersom det inte händer så ofta för mig ;D Tänkte även börja med ''Kategorier'' så denna kategorin heter ''Levla Sunheart'' ;D

 

/Bianca

Av Bianca Sweetstreet - 8 januari 2014 12:41

Hej! Anledningen till att jag bloggar från mobilen är för att jag är hos min mormor och min morfar! Vi har bakat muffins ;D har inte varit inne på sso idag, men kanske loggar in när jag kommer hem ;)
/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards