- JorvikBianca -

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Bianca Sweetstreet - 15 januari 2014 17:52

I morgon får Aaliyah kanske bli starrider ... JAG ÄR SÅ SJUKT HILMA ARG!!!! D: OCH MAMMA OCH PAPPA BRYR SIG INTE HELLER!!! AALIYAH BARA "Spel är inte livet, jag skulle inte bry mig om jag var du" jag svarar "och det ska du säga som kanske får bli sr i morgon!" Jag är bara så sjukt ledsen och arg! :(

Av Bianca Sweetstreet - 15 januari 2014 16:47

Hallååååå ;D Denna veckan tänkte jag börja med ''Onsdagsuppdatering'' asså jag skriver vad jag tycker om upd. helt enkelt! :) Det är väldigt många som gör det liksom... x) Men just idag kan jag inte göra det :/ går inte på denna datorn, pga har inte skrämklipps verktyget :( men ja, nästa vecka kommer de! :D

 


Av Bianca Sweetstreet - 15 januari 2014 15:12

VÄRLDENS ROLIGASTE FACE! XD

 

Av Bianca Sweetstreet - 15 januari 2014 13:26

Jag stör mig super mycket på onsdagsuppdateringen just nu -.- Jag ska ju göra en ny header! D: Har ju ny färg! ;) ''Tema: Röd bakgrund med svart text! Text: Comic Sans MS. Nytt: Gjort en //Bianca hejdå typ xD'' Haha bara lite random skrivning eftersom att jag har tråkigt ;D JAG VILL LOGGA IN PÅ SSO NU! D: I vanliga fall hade jag varit i skolan nu och onsdagsuppdateringen hade varit klar när jag kom hem! D: men min klass slutar inte förrens om 40 minuter! D: Asså egentligen vet jag inte vad jag ska skriva xD

 

 

Av Bianca Sweetstreet - 15 januari 2014 13:23

Kolla vad jag gjort ;):

 

Fick ''tipset'' från www.silverwood.bloggplatsen.se/ har länge funderat på att göra en, men sedan har jag glömt bort det xD Så! Nu har jag en! :D

 

 

Av Bianca Sweetstreet - 15 januari 2014 12:42

Asså jag glömde att det var onsdagsuppdatering idag! D: Mår bättre och skulle logga in på sso. Vad händer? ''Servern är nere pga onsdagsuppdatering'' vad gör jag? skriker ''Neej! Det är onsdag! D:'' idag ska jag göra en grej... Kolla efter ''följ bloggen'' längst ner på den där raden (xD) om ca 1 timme ;D (beror på hur länge onsdagsuppdateringen håller på o.o) Vad som händer, det för ni se då det! ;D

       

Av Bianca Sweetstreet - 15 januari 2014 10:08

Jag kommer kanske kunna logga in på sso senare i eftermiddag pga pappa måste hjälpa mig med att ladda ner firefox på datorn :)
/Bianca

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards