- JorvikBianca -

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Bianca Sweetstreet - 13 juni 2014 16:38

Till att börja med vill jag bara säga; NU ÄR DET ÄNTLIGEN SOMMARLOV :D


Men. Nu till saken. Jag har ju pratat en hel del om ett hästköp på sistone. Men det har blivit så virrigt!

Så. Vilken häst ska jag köpa egentligen?

Jo, om jag har råd ska jag köpa Andalusiern Silverpearl (Pärlan) ♥ :) Men annars ska jag köpa den där typ oranga ponnyn på Ferdinads Hästmarknad!

Den heter någonting med Rose och kallas för Rosey ♥ :)

Vad tycker ni? Snowrose? Magicrose? Wildrose? Rosewinner? Rosemist? Har ni några andra förslag, kommentera! :D

 

Detta är Rosey ♥♥

 

Av Bianca Sweetstreet - 13 juni 2014 09:15

Oj! Vad rörigt det blev igår! Ponny eller andalusier?!
Jo, ponny! Det är den vita ponnyn som ska komma hem till mig, inte en andalusier! Så är det bara.

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards