- JorvikBianca -

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av Bianca Sweetstreet - 1 juni 2014 15:53

Hej! Idag när jag höll på att levla Mela så läste jag lite vad de skrev i chatten och så. Det var en tjej som skrev ''Jo, jag har inga vänner, för ingen vill bli vän med mig för jag är inte sr. Alla lämnar mig. Så därför slutar jag nu.''

Detta tycker jag är helt sjukt. Vad är det för fel med nybörjare? Är det för att de är i låg level? Är det för de har nybörjarkläderna? Alla har varit nybörjare! Ingen ska behöva sluta för att det känner sig utanför. Och framför allt ska de inte känna sig utanför för en sån sak som att de inte är sr.

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards