- JorvikBianca -

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Bianca Sweetstreet - 9 juni 2014 16:01

Hej!

Nu är det ju sommar på riktigt! Här har det varit super varmt idag!

Eftersom det är sommar, så vill man ju ha lite nya sommarkläder! Så här kommer två måsten för mig i sommar!

(FÖRLÅT FÖR DÅLIG KVALITET :( )

 

 

Det första är alltså ett linne! Ett linne är ju verkligen typiskt för sommaren. Detta linnet finns i många olika färger, men jag gillar det blåa mest ;) Dessa kan man köpa i Jarlaheim, fast vid den där rockbutiken :o Kan inte hans namn :o


Det andra är detta tränset! Jag har hur länge som helst velat ha detta tränset!

56 kr vid Jorvikstallets arena :)



Detta kan jag endast köpa om jag fortfarande är sr efter det att jag köpt Liam :)

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards