- JorvikBianca -

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Bianca Sweetstreet - 26 maj 2014 14:44

Hej!

Något jag tänkt mycket på senaste tiden är hur tråkigt det egentligen är att levla en ponny. Det går bara såå långsamt! Typ i slowmotion! Men, om man har en ponny så, är det för mig, ett måste att levla upp den till level 15. Som ni kanske vet så håller jag på att levla Mela (min ponny alltså) just nu. Hon är halvvägs till level 10, så det är bara att kämpa på.

Något annat jag tänkt på också är hur lite jag egentligen rider på Cicci. Det ska det bli ändring på nu. Omedel bums. Jag tog faktiskt henne på en ridtur precis, och vilken känsla! Vem har tränat henne innan? Hon har väldigt mjuk trav, och hon reagerar direkt om man säger åt henne att göra något. Och sedan är hon så snäll så snäll!

 

 

Presentation


Hej! Jag heter Bianca Sweetstreet och bor på Jorvik med mina fyra hästar :)

Sunheart

Miniprincess

Nightdream

Nightdream   

 

Cinnamoncake

Rosebeam

Rosebeam

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Spelar du Starstable ofta?
 Jaaaa! Varje dag, det är jättekul!
 Nja, ganska ofta, ganska kul.
 Nej! Aldrig det är jätte tråkigt!
 Vad är Starstable?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards